Šta potrošači zaista žele u 2018?
Zadovoljstvo vaših potrošača je uvek bila i biće suština vašeg biznisa i to se nikada neće promeniti. Ono što se menja i podleže trendovima su njihova očekivanja i potrebe. Na osnovu osluškivanja tržišta tokom 2017. godine, ali i svega što smo čuli, videli i...
Kako razgovarati sa podacima?
„Podaci su sjajni, ali sami po sebi nisu dovoljni.“ Bilo da su u pitanju „veliki“ ili „mali“ podaci, kao istraživači i analitičari, podatke ne uzimamo zdravo za gotovo. Znamo da nam podaci mogu biti korisni samo ako ih prevedemo na naš jezik i način...
Utisci sa prvog “Dana kvaliteta usluge”
Naša agencija je u utorak, 9. maja, bila domaćin prve po redu konferencije „Dan kvaliteta usluge“, održane u hotelu Crowne Plaza u Beogradu. Konferenciji su prisustvovali predstavnici vodećih kompanija, agencija i medija. Predavači su nesebično podelili svoja iskustva...
Slika Srbije
6 faza uspešnog istraživačkog procesa (2. deo)
Kako smo obećali, u drugom delu teksta pisaćemo o preostale 3 faze uspešnog procesa istraživanja. (Ukoliko već niste, ovde možete pročitati prvi deo članka.) Izvođenje istraživanja Pošto smo istraživanje pažljivo isplanirali i pripremili, vreme je i da ga realizujemo...
6 faza uspešnog istraživačkog procesa (1. deo)
U istraživanjima tržišta, kao i u mnogim drugim poslovima, planiranje je sve. Da bismo maksimizovali snagu istraživanja i povratili ulaganja, potrebno je da unapred definišemo koje su naše potrebe i očekivanja od istraživanja, a zatim osmislimo kako da najbolje na...
7 trendova koje donosi Z generacija
Najnovije istraživanje agencije Smart+ Research je pokazalo kako građani Srbije vide pripadnike Z generacije. Neke od rezultata možete videti na grafikonu ispod. OBJAŠNJENJE GRAFIKONA: Građanima smo postavili pitanje: „Z generaciju čine rođeni između 1995. i 2010....
Pop-Up mikro ankete: Više štete ili koristi?
U poslednje vreme se u marketinškim krugovima velika pažnja pridaje tzv. mikro anketama. Glomazni i dugotrajni projekti sve više padaju u senku njihovih kratkih, brzih, instant parnjaka. Međutim, da li su mikro ankete ispunile sve što se od njih očekivalo? Jedan tip...
Holistički pristup istraživanjima
Živimo u svetu koji je gladan podataka; proizvodimo ih, konzumiramo, kupujemo i prodajemo. Glavni izazov za istraživače jeste dati smisao podacima i prevesti ih u tačne, jasne i upotrebljive uvide. Kompanije koje postavljaju trendove u svojim industrijama sve više...